قیمت کفپوش خودرو وانواع آن

بازدید: 10,442 بازدید
انواع کفپوش‌ها و قیمت آن‌ها در بازار

کفپوش خودرو یا به اصطلاح کفی خودرو یکی از قطعات اصلی تجهیزات برای خودرو است. اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که به خودروی خود و زیبایی و پاکیزگی آن اهمیت می دهید؛ داشتن کفپوش یکی از ملزمات خودروی شماست. انواع کفپوش‌ها از نظرجنس و مدل بسیار باهم متفاوت می‌باشند و مشتریان عزیز وقتی وارد بازار مربوط به آن می‌شوند دچار سردرگمی خواهند شد. پس باید با حداکثر دقت و نهایت سختگیری کفپوش خودروی خودرا انتخاب کنید تا بعدا درمورد انتخاب خود پشیمان نشوید. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع کفپوش‌ها، و قیمت کفپوش خودرو در بازارآشنا کنیم. پس باما همراه باشید.

کفپوش‌ پارچه‌ای و بررسی ویژگی و قیمت آن

کفپوش‌ پارچه‌ای و بررسی ویژگی و قیمت آن

کفپوش های پارچه‌ای از ساده‌ترین و راحت‌ترین کفپوش‌های بازار می‌باشد. شاید بتوان گفت این کفپوش‌ها تقریبا از اولین کفپوش‌هایی بود که طراحی وتولید شد. این مدل از کفپوش‌ها برای هرمدل خودرویی، در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت وسایزهای جهانی در بازار یافت می‌شود. قیمت کفپوش خودرو مدل پارچه‌ای، به نسبت دیگر کفپوش‌ها بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه می‌باشد؛ به همین دلیل این کفپوش، به یکی از کفپوش‌های پرفروش بازار تبدیل شده است.

کفپوش‌های پارچه‌ای همانطور که از اسم‌شان پیداست از جنس پارچه و موکت‌های ضخیم و کلفت می‌باشند. برای اینکه این کفپوش درزیر پای راننده و سرنشینان آن جابه‌جا نشود و لغزش نداشته باشد و سرجای خودش بماند در انتهای آن، یک قطعه لاستیکی قرارداده شده است. از دیگرمزایای این نوع کفپوش‌ها، این است که نصب آسان و ساده‌ای دارند و بدون جابه‌جا کردن صندلی‌های خودرو می‌توان این کفپوش‌ها را نصب کرد. این کفپوش‌ها مثل اکثرکفپوش‌های دیگر کاملا فیت و قالب خودرو می‌شوند و پوشش‌دهی کاملی دارند.

اما درکنار مزایای این کفپوش، معایبی نیز برای آن وجود دارد. مهم‌ترین و اصلی‌ترین عیب این مدل کفپوش‌ها، عمرکوتاه و دوام کم آن‌ها می‌باشد و باعث می‌شود پس از مدتی نتوانید از آن‌ها استفاده کنید. به دلیل جنسی که دارند؛ این کفپوش‌ها، به سرعت کثیف می‌شوند؛ آب و گردوغبار را به خود می‌گیرند و باید دربازه‌های زمانی کوتاه آن‌ها را شست. بعد از شستن کفپوش‌ها، بهتر است تا به آن زمان دهید تا کامل خشک شود؛ هرچند که دیر خشک می‌شوند و این مورد هم از معایب دیگر آن می‌باشد.

اگر پس از شستن کفپوش پارچه‌ای بدون اینکه کاملا خشک شود آن‌ها را در خودرویتان قرار دهید؛ باعث می‌شود با گذاشتن کفپوش درخودرویتان، بوی نامطبوع همه‌ی خودرویتان را در بربگیرد.

قیمت کفپوش لاستیکی یا ژله‌ای و بررسی آن

قیمت کفپوش لاستیکی یا ژله‌ای و بررسی آن

کفپوش لاستیکی یا ژله‌ای از دیگر کفپوش‌های موجود در بازار است. این مدل کفپوش‌ها به دلیل دوام بالا در درازمدت، ویژگی‌های آن در لیست کفپوش‌های معمول‌ و رایج‌ بازار می‌باشند. بعضی از کارخانه‌های خودروسازی، این مدل کفپوش‌ها را به همراه خودرو، به صورت رایگان و مجانی به خریدار عرضه می‌کنند. درمورد قیمت کفپوش لاستیکی یا ژله‌ای می‌توان گفت که قیمت کفپوش خودرو مدل ژله‌ای، به نسبت سایرکفپوش‌ها، مناسب و ارزان می‌باشد؛ به همین دلیل طرافدارن و مشتریان خاص خودش را دارد.

این کفپوش‌ها، از مواد اولیه‌ای مثل اورتان و گرانول و لاستیک طبیعی و مصنوعی تهیه می‌شوند که باعث مقاومت و عمرمفید این کفپوش‌ها شده است. به دلیل جنس این کفپوش‌ها و برآمدگی و شیارهای آن، کفپوش‌های لاستیکی مانع از نفوذ آب و مایعات ریخته شده در کف خودرو و همچنین مانع از نفوذ گل ولایه‌ می‌شوند و تمامی کف خودرو را پوشش می‌دهند.

در گذشته کفپوش‌های لاستیکی به رنگ سیاه تولید می‌شد اما امروزه به دلیل احترام به سلیقه‌ی مشتری در رنگ‌های دیگری نیز تولید می‌شوند. از دیگر مزایای این مدل کفپوش، شست‌وشوی آسان آن است. توصیه می‌شود برای تمیزی بیشتر خودرویتان مرتب کفپوش‌های لاستیکی را بشورید. این نوع ازکفپوش‌ها درسایزها و طرح‌های مختلف، برای خودروهای مختلف طراحی و تولید می‌شوند و اندازه‌ی استانداردی دارند. انعطاف پذیری بالای آن سبب شده که نصب و تعویض آن بسیار راحت شود.

دربرخی موارد دیده شده که کفپوش‌های لاستیکی یا همان ژله‌ای در زیر پای راننده سر می‌خورد و به همین دلیل ممکن است آب و کثیفی به کف خودرو نفوذ کند و باعث پوسیدگی کف خودروشود. اما این جابه‌جایی کفپوش، باعث درگیری پدال‌ها نمی‌شود و نیازی نیست دراین مورد نگرانی زیادی داشته باشید. همچنین دیده شده که برخی کفپوش‌های پلاستیکی سوراخ می‌شوند و قابلیت‌های خودرا از دست می‌دهند؛ شاید این مورد یکی دیگر از معایب این کفپوش‌ها باشد. بهتراست درهنگام خرید کفپوش لاستیکی، کفپوشی را بخرید که وزن بیشتری داشته باشد و سنگین‌تر باشد تا لغزش و جابه‌جایی به حداقل یا حتی صفر برسد.

بررسی قیمت کفپوش سه بعدی خودرو و ویژگی‌های آن

بررسی قیمت کفپوش سه بعدی خودرو و ویژگی‌های آن

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ، کفپوش های سه بعدی وارد بازار خودرو شدند وبه دلیل برتری آن ها نسبت به کفپوش های سنتی و قدیمی و نداشتن معایب کفپوش های سنتی خیلی زود توانستند توجه خریداران را به خود جلب کنند. این کفپوش ها را می توان از زیباترین و گران‌ترین کفپوش ها دانست که زیبایی و جلوه فوق العاده ای به  داخل خودرو می دهد.کفپوش‌های سه بعدی در پالت رنگی کامل، طرح‌های بسیار متنوع و برای هرخودرویی طراحی شده است و در بازار امروزه می‌توان دید که حجم زیادی از سهم بازار را به خود اختصاص داده اند.

این کفپوش‌ها، به‌دلیل اینکه با استفاده از تکنولوژی اسکن لیرزی طراحی می‌شوند کاملا قالب کف خودرو است و پوشش دهی منحصربه‌فردی دارد. کفپوش‌های سه بعدی به دلیل جنس و متریال باکیفیتی که درتولید و تهیه‌ی آن استفاده شده از دوام و مقاومت بسیار بالایی برخودار است و می‌تواند مدت زیادی بدون کوچیک‌ترین مشکلی برای شما کارکند. این کفپوش‌ها، کاملا ضدآب هستند و قدرت جذب بسیاری بالایی دارند که مانع از فرسودگی، پوسیدگی و کثیفی خودروی شما می‌شوند.

شستن این مدل کفپوش، بسیار راحت است و حتی درصورت در دسترس نبودن شیرآب شما می‌توانید با یک دستمال خیس آن را مثل روز اول کنید. به دلیل استفاده از پلیمر‌های خاص در تولید این محصول، کفپوش‌های سه بعدی هرگز بوی بد و نامطبوعی به خود نمی‌گیرند و به علت انعطاف پذیری بالایی که دارند؛ شکل ظاهری خود را حفظ می‌کنند و تغییرشکل نمی‌دهند و پارگی در آن‌ها دیده نمی‌شود.

البته این نکته را نیز باید گفت که به علت کاربردی بودن و مزایای فوق العاده‌ی این محصول، قیمت کفپوش سه بعدی، از دیگر کفپوش‌های بازار بالاتر می‌باشد ولی در ازای دادن این ‌چنین کارکردی، قیمت کفپوش خودرو، معقول به نظر می‌رسد. با نتیجه‌گیری از نکاتی که گفته شد می‌توان متوجه شد که کفپوش‌های سه بعدی یکی از بهترین کفپوش‌هایی است که می‌توانید برای خودروی خود تهیه کنید و از هرجانب ازآن مطمئن باشید.

کفپوش‌ موکتی و بررسی قیمت و ویژگی‌های آن

کفپوش‌ موکتی و بررسی قیمت و ویژگی‌های آن

کفپوش‌های موکتی یکی دیگر از مقاوم‌ترین و ماندگارترین نوع کفپوش می‌باشد. این کفپوش‌ها، ضخیم هستند، به آسانی آسیب نمی‌بینند و پاره نمی‌شوند. قابلیت جذب گردوغبار آن‌ها بسیار بالاست به همین دلیل نیاز به شست‌وشوی مرتب و پی‌درپی دارند. البته برای تمیز کردن این مدل از کفپوش‌ها، شما می‌توانید به جز شست‌وشوی آن از روش‌های دیگری مثل جاروبرقی کشیدن، تکاندن و… استفاده کنید.

کفپوش‌های موکتی همانند کفپوش‌های پارچه‌ای نیاز دارند تا بعد از شستن آن‌ها، برای خشک شدن کامل‌شان به آن‌ها زمان داد و کاملا خشک شده در خودرو قرار داد تا از ایجاد بوی بد و اذیت شدن راننده و دیگرافراد جلوگیری کنید. برای خشک شدن این کفپوش بهتراست آن را به طور عمودی قرار داد و زمان خشک شدن آن بستگی به نخ مصرفی کفپوش دارد.

این مدل کفپوش، مانند دیگرکفپوش‌ها، از طرح و رنگ زیادی برخوردارند و در بازار همه مدل برای هر سلیقه‌ای یافت می‌شود. کفپوش‌های موکتی بسیار نرم و راحت می‌باشند و کاملا فیت و قالب خودرو می‌شوند و هیچ مشکلی از این نظر برای خودروی شما ایجاد نمی‌کنند. اما با همه‌ی موارد گفته شده قیمت کفپوش موکتی به گفته‌ی خریدارانی که آن را تهیه کرده اند کمی بالاست و می‌توان با این قیمت، کفپوش‌های بهتری خریداری و استفاده کرد.

بررسی قیمت و ویژگی‌های کفپوش‌ نمدی یا فرفره‌ای

بررسی قیمت و ویژگی‌های کفپوش‌ نمدی یا فرفره‌ای

کفپوش‌های نمدی نیز، همانطور که از اسم‌شان پیداست؛ از نمد تهیه و تولید شدند. این کفپوش‌ها در رنگ و طرح‌های بسیار متنوع و متفاوت در بازار یافت می‌شوند. مزیت این کفپوش، قابلیت جذب بالای آب و مایعات و همچنین جذب گردوخاک می‌باشد و از کثیفی خودروی شما جلوگیری می‌کند. انعطاف پذیری بالای این کفپوش‌ها، باعث شده تا به آسانی نصب شوند و درطی مدت زمان کوتاهی پاره نشوند.

از معایب آن، می‌توان به این مورد اشاره کرد که شست‌وشوی این کفپوش‌ها مشکل و کمی سخت است و ممکن است برای صاحبان خودرو مقداری دردسر ایجاد کند؛ همچنین این نوع کفپوش، پس از گذشت مدتی، زیبایی و تازگی خودرا از دست می‌دهد و دوام و ماندگاری کمی دارد. کفپوش‌های نمدی بسیار نرم و راحت هستند و باعث اذیت شدن پای راننده و سرنشینان نمی‌شود. قیمت کفپوش‌ خودرو مدل نمدی، ارزان و مناسب است؛ ولی دراکثر مواقع برای کاربردی بودن بیشتر این کفپوش، ویژگی و مزایای این کفپوش را با ویژگی‌ کفپوش‌های دیگر ترکیب می‌کنند؛ مثلا کفپوش های سه بعدی نمدی یک نمونه از این مورد است؛ که قیمت این کفپوش به علت ویژگی‌هایش، به نسبت بقیه کفپو‌ش‌ها بالاتر است.

قیمت کفپوش‌ چرمی و بررسی ویژگی‌های آن

قیمت کفپوش‌ چرمی و بررسی ویژگی‌های آن

کفپوش چرمی نیز مثل همه‌ی کفپوش‌ها در بازار به وفور وجود دارد. این مدل کفپوش‌ها به دلیل جنس و استحکام آن، دربرابر سایش و پارگی بسیار مقاوم هستند. این کفپوش‌ها بسیار زیبا و شیک می‌باشند و حالت اسپرت و جذابی به خودروی شما می‌دهند.

قیمت کفپوش‌ های چرمی نیز مانند کفپوش‌های موکتی و نمدی مقداری بالا می‌باشد؛ ولی با این حال این کفپوش نیز طرافداران خود را دارد. شست‌وشوی آن‌ها آسان است. اما همانطور که در پاراگراف قبلی اشاره کردیم؛ امروزه طراحان، جنس و ویژگی کفپوش‌هارا دستکاری و باهم ترکیب می‌کنند تا بتوانند بهترین کفپوش را به خریداران محترم عرضه کنند. درتولید کفپوش‌های سه بعدی، از چرم مصنوعی استفاده شده که این عمل باعث شده تا کارکرد این کفپوش‌ها بهتر شود و به حداکثر خود برسند.

بررسی قیمت‌ و‌ ویژگی‌های کفپوش‌ پنج بعدی

بررسی قیمت‌ و‌ ویژگی‌های کفپوش‌ پنج بعدی

کفپوش‌های پنج بعدی از جدیدترین کفپوش‌های بازار است که به سرعت دربین مشتریان محبوب شد و درحال حاضر فروش زیادی دارد؛ همین موضوع سبب شده تا در رنگ و طرح‌های متفاوت این مدل کفپوش را تولید کنند. کفپوش‌های پنج بعدی، شباهت بسیار زیادی با کفپوش‌های سه بعدی دارند.

کفپوش‌های پنج بعدی همانند کفپوش‌های سه بعدی توسط اسکن لیزری طراحی شدند و اینکار کاملا دقیق انجام شده و تمام کف خودرو را احاطه می‌کند. متریال و جنس فوق‌العاده ی این کفپوش‌ها باعث شده تا مقاومت و استحکام بسیار بالایی داشته باشند(حتی بیشتر از کفپوش‌های سه بعدی) و دربرابر همه‌ی عوامل مخرب مثل نورخورشید، پارگی دراثر تماس مداوم آن با کفش افراد، سایش، رطوبت، گرد و خاک و… می‌توانند ایستادگی کنند و تا مدت‌های طولانی به صورت فوق‌العاده‌ای برای شما کارایی داشته باشند.

کفپوش‌های پنج بعدی به علت سطح بالایی که دارند در مقایسه با کفپوش‌های عادی و حتی کفپوش‌های سه بعدی کمی گران‌تر می‌باشند وقیمت کفپوش خودرو مدل پنج بعدی، بیشتراز بقیه مدل کفپوش‌هاست؛ ولی درهرصورت خرید این کفپوش‌ها بسیار به‌صرفه است و درآخر باعث رضایت همه‌جانبه‌ی شما می‌شوند.

اهمیت استفاده از کفپوش خودرو

کفپوش‌ها در پایین ترین قسمت داخلی خودرو قرار داده می شوند وعملکردی شبیه فرش برای خودروی شما دارند و آلودگی ، گردوغبار، خیسی و گل کف پای راننده و دیگر سرنشینان را به خود می گیرند و مانع از کثیف شدن و ازدست دادن زیبایی کابین خودروی شما می شوند. کفپوش‌ها شاید یک وسیله‌ی جانبی برای خودرو به‌نظر برسند ولی اهمیت بسیارزیادی برای راننده، سرنشینان و حتی خوده خودرو دارند.

نتیجه‌گیری

باتوجه به نکاتی که گفته شد و نتیجه گیری از آن‌ها می‌توان متوجه شد که قیمت کفپوش خودرو، براساس ویژگی‌های کاربردی که دارد؛ متغیراست ولی اگر بخواهیم با دوراندیشی تصمیم بگیریم که چه کفپوشی برای خودرویمان بهتر است؛ می‌توان گفت که؛ کفپوش‌های سه بعدی و پنج بعدی باتوجه به قیمت‌شان از بهترین کفپوش‌ها هستند وهمه‌ی ویژگی‌های یک کفپوش عالی که در زیر با شما به اشتراک می‌گذاریم را دارا می‌باشند.

  • جنس و متریال باکیفیت
  • استحکام و مقاومت بالا درحین انعطاف پذیری
  • ضدآب بودن آن و قابلیت جذب بالا
  • جلوگیری از لکه و لکه‌گیری
  • پوشش دهی کامل کف خودرو
  • شست‌وشو و تمیزکردن راحت کفپوش
  • سهولت نصب کفپوش و خارج کردن آن از خودرو به‌راحتی
  • راحتی پای راننده و دیگرسرنشینان روی کفپوش
  • عدم لغزش و جابه‌جایی
  • داشتن گارانتی و ضمانت
  • طراحی شده برای مدل خودروی شما

https://b2n.ir/z92716

دسته بندی دسته بندی نشده
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “قیمت کفپوش خودرو وانواع آن”

  1. من برای 206 مدل پنج بعدی گرفتم. 206 خودم رنگش مشکیه من مدل مشکی نوار قرمز گرفتم خیییلیی خوب بنظر میاد 😉😉

    1. سسلام مبارکتون باشه ممنون که نظر مثبتتون رو اعلام کردین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت