نحوه بازگردانی کالا

نحوه بازگشت کالا

1) در مرحله اول لطفا قبل از مرجوع کردن کالا با کارشناسان بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید تا هماهنگی های لازم را طبق قوانین مجموعه لوکس سهیل، جهت مرجوع کردن کالا برای شما انجام دهند؛ زیرا به تشخیص ایشان است که مشخص می شود شما می توانید کالا را مرجوع کنید یا قوانین لازم را رعایت نکرده اید و متاسفانه مجموعه از پس گیری کالا معذور است.

2) لطفا بعد از هماهنگی های لازم و صحبت با کارشناس فروش ما، طبق راهنمایی های ایشان و بعد از انجام کارهای لازم که ایشان از شما می خواهند تا مراحل اداری طی شود و بررسی های لازم انجام شود؛ فقط در صورت تایید ایشان است که شما می توانید محصول را برگشت دهید در غیر این صورت از مرجوع کردن آن جدا” خودداری کنید.

3) محصول بدون استفاده و آسیب یا پارگی، در بسته بندی اصلی خود گذاشته شود و مثل شرایط اولیه ای که محصول را تحویل گرفته اید، با همان بسته بندی اولیه آن را مرجوع کنید.

(تاکید می کنیم اگر محصول استفاده شده باشد یا به هر دلیلی کثف یا خراب شده باشد پس گرفته نمی شود و از مرجوع کردن آن خوداری کنید).

4)اگر محصول بدون هیچ گونه ایرادی از طرف مجموعه ارسال شده باشد و شما به دلیل های غیر قابل قبول بخواهید آن را مرجوع کنید این کار امکان پذیر نیست و فقط در شرایط خاص و پس از تایید مجموعه امکان تعویض وجود دارد ولی پس گرفته نمی شود.

5) اگر ساکن سایر استان ها و شهر های حومه هستید، لطفا محصول را با همان پستی که دریافت کرده اید برگشت دهید در غیر این صورت اگر هزینه ی اضافی برای برگشت کالا شود بر عهده ی خود مشتری می باشد.

6) اگر ساکن تهران هستید مرجوع کالا فقط به وسیله ی (پک شرکت) انجام می گیرد و شما باید با کارشناس فروش هماهنگی های لازم را انجام دهید.

در صورت هر گونه سوال یا مشکل در مورد نحوه بازگردانی کالای خریداری شده با شماره 55200711 و 55200712 تماس حاصل فرمایید.