بررسی مزایا و معایب کفپوش بابل

بازدید: 10,428 بازدید
بررسی مزایا و معایب کفپوش بابل

همه‌ی افراد هنگامی که می‌خواهند محصولی را خریداری کنند در تلاشند تا بهترین آن را، با یک قیمت معقول بخرند و از هزینه‌ی اضافی جلوگیری کنند. گستردگی و تنوع بازار سبب شده که خریداران برای خرید هرمحصولی کمی دودل شوند و به دنبال گزینه‌ی بهتر باشند. ما می‌خواهیم تا حدودی این مشکل را برای شما حل کنیم. خرید کفپوش خودرو در چنین بازار وسیعی که همه‌ی تولیدکنندگان کفپوش می‌کوشند تا محصولی را با ویژگی‌هایی ارائه دهند؛ به‌نظر سخت و دشوار می‌آید و خریدار حق دارد مقداری سردرگم شود. شرکت بابل یکی از ده‌ها شرکت‌هایی است که در عرصه تولید کفپوش خودرو، جایگاهی برای خود کسب کرده است. حتما شما هنگام خرید کفپوش و یا دیگر تجهیزات جانبی خودرو اسم مجموعه بابل به گوشتان خورده است. ولی آیا همه‌چیز را درباره‌ی این مجموعه‌ی بزرگ می‌دانید؟

پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا درباره‌ی کفپوش بابل و شرکت آن اطلاعاتی بدست بیاورید.

تاریخچه‌ی شرکت بابل

شرکت و مجموعه‌ی بزرگ و فوق‌العاده بابل در سال 1364 توسط زنده یاد جناب موسی میناگر تاسیس شد. درسالیان اول شروع کارش، موکت تافتینگ را تولید و به بازار عرضه کرد ولی به اندازه امروزه این شرکت بزرگ نبود و محصولاتی که امروزه تولید می‌کند را تولید نمی‌کرد. بعد از گذشت 17 سال، در سال 1381 مجموعه‌ی بابل با بررسی نیاز بازار و محاسباتی دقیق به این نتیجه رسید که محصولات تزیینی داخلی خودرو را طراحی و تولید کند. پس با تولید پوشش خودرو برای کارخانه‌های خودروسازی و بازار داخلی و خارجی توانست سهم بزرگی از این بازار را برای خود کند.

اما این شرکت دامنه‌ی فعالیت خود را در این حد نگه نداشت و با تلاش فراوان و آینده‌نگری در سال 1391 شرکت صنایع نساجی پلیمر بابلسر را تاسیس کرد و تنوع محصولاتی که تولید می‌کرد را با امکانات و شرایطی که داشت؛ چندبرابر کرد. شرکت بابل از همان اول و هنگام شروع کارش، بدست آوردن رضایت مشتری را اولویت و مسئله‌ی اصلی و اساسی خود قرار داد. همین موضوع سبب شده است که این شرکت برای خود مشتریان ثابتی داشته باشد. البته بدست آوردن رضایت مشتری نیازمند تهیه و تولید محصول خوب و باکیفیت است که بتواند مشتریان یک مجموعه را برای ‌آن مجموعه نگه دارد. یقینا امروزه این شرکت با توجه به روی کار آمدن دیگر شرکت‌ها، باید تلاش خود را بیشتر کند تا مشتریان جدیدی را برای خود جذب کند.

شاید جالب باشد که بدانید شرکت بابل چون از همان اول سعی داشته که محصولاتی مشابه محصولات خارجی تولید کند و با آن‌ها رقابت داشته باشد؛ امروزه به‌دلیل ارائه کالاهای خوب و باکیفیتش، محصولاتش را به کشورهای مختلف دنیا صادر می‌کند. شرکت بابل امروزه انواع محصولات خانگی از جمله موکت منزل، پادری، سبدتاشو، میز و صندلی، مبل حصیری و همچنین محصولات خودرویی از جمله انواع کفپوش، آفتابگیر، عایق درب موتور و صندوق و دیگر ملزومات خانگی را تولید می‌کند. البته در ادامه به مزایا و معایب یکی از محصولات این شرکت می‌پردازیم.

مزایای کفپوش بابل

در محصولات شرکت بابل از جمله، کفپوش‌های آن تنوع و گوناگونی بسیار دیده می‌شود. این شرکت انواع کفپوش‌های موکتی، پارچه‌ای، چرمی و همچنین سه‌بعدی را تولید می‌کند. برای اینکه با انواع کفپوش‌های موجود در بازار بیشتر آشنا شوید و بتوانید متناسب با نیاز خود برای خودرویتان کفپوش تهیه کنید؛ مقاله‌ای درمورد انواع کفپوش‌ها و قیمت آن‌ها به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امروزه بازار کفپوش‌های سه بعدی بسیار داغ و رایج می‌باشد؛ به همین دلیل اکثر شرکت‌های تولیدکننده کفپوش مانوردهی بیشتری روی کفپوش‌های سه‌بعدی دارند. کفپوش‌های بابل مثل اکثر کفپوش‌هایی که شرکت‌های به‌نام مثل لوکس سهیل عرضه می‌کنند؛ از بهترین متریال بازار تهیه شده است. جنس این کفپوش‌ها به گونه‌ای می‌باشد که مانع از نفوذ آب و مایعات به کف خودرو و پوسیدگی و از بین رفتن آن می‌شود. جنس کفپوش بابل برخلاف بعضی کفپوش‌های دیگر، طوری است که پای راننده و دیگر افراد روی آن راحت است و به مرور زمان ردپایی روی آن باقی نمی‌ماند. همین جنس و متریال با کیفیت کفپوش‌های بابل باعث می‌شود تا کفپوش‌ها سوراخ و پاره نشوند و به سرعت کارکرد و بازدهی خوب خود را از دست ندهند.

کفپوش بابل به دلیل طراحی دقیق و استفاده مهندسان و طراحان مجموعه از تکنولوژی اسکن لیزری کاملا فیت خودرو هستند و درزی ندارند؛ کاملا کف خودرو و حتی لبه‌های آن را پوشش می‌دهند و از آسیب و خراب شدگی همه‌ی نقاط جلوگیری می‌کنند. یکی دیگر از مزایای قالب بودن کفپوش برای خودرو که احتمالا خودتان نیز درباره‌ی آن می‌دانید این است که قالب بودن کفپوش مانع درگیری آن با پدال و ایجاد خسارت مالی و جانی برای شما می‌شود. پس هنگام خرید کفپوش خودرو حتما دقت کنید تا کفپوش طراحی شده برای خودرویتان و قالب و فیت کف خودرویتان را خریداری کنید.

شما حتما شیارها و برآمدگی‌ها را در انواع کفپوش‌های سه‌بعدی دیده‌اید. اما آیا می‌دانید چرا این شیارها و برآمدگی‌ها در کفپوش تعبیه می‌شوند؟ شیارها و برآمدگی چندین فایده و دلیل اساسی و مهم دارند. اول اینکه مانع از لغزش کفپوش می‌شوند و کفپوش را سرجای خود فیکس می‌کنند؛ دوم اینکه حرکت مایعات و آب ریخته شده روی کفپوش را به دلیل افزایش اصطکاکی که ایجاد می‌کنند به کمترین حالت ممکن می‌رسانند و مایعات را در یک نقطه از کفپوش جمع می‌کند و از کثیف شدن و بو گرفتن خودرویتان جلوگیری می‌کند. البته ویژگی‌هایی که گفته شد حتی در سطح‌های بالاتر در شرکت‌های تولید کننده دیگری از جمله شرکت لوکس سهیل نیز دیده می‌شود.

از مزایای دیگر این شرکت این است که، مجموعه بابل حتی برای خودروهای خارجی و غیرایرانی نیز مثل اروپایی، آمریکایی، ژاپنی، کره‌ای و چینی نیز کفپوش در طرح و رنگ‌های متنوع تولید می‌کند؛ پس هنگامی که برای خرید کفپوش به این مجموعه مراجعه کنید هرگز با جمله‌ای مثل: برای این خودرو کفپوش موجود نمی‌باشد روبه‌رو نمی‌شوید. در کنار همه‌ی مزایای کفپوش بابل، در ادامه با ما همراه باشید تا معایبی که در کفپوش بابل دیده شده را نیز بدانید.

معایب کفپوش بابل

در هر محصولی از هر شرکتی همیشه در کنار مزایا، معایبی نیز وجود دارد. هیچ شرکتی محصول کاملا منحصربه‌فرد و فوق‌العاده‌ای را عرضه نمی‌کند و نقطه ضعف‌‌های خود را دارد. شاید برایتان سوال شود که این چنین مجموعه‌ی بزرگ و شناخته شده‌ای چه نقطه ضعفی می‌تواند داشته باشد؟ ما در این مقاله همانطور که مزایای کفپوش بابل را بررسی کردیم؛ با بی‌طرفی کامل، معایب آن را نیز بررسی می‌کنیم تا مقاله‌ای کامل به شما ارائه دهیم و بتوانیم رضایت شما را برای خود داشته باشیم.

شست‌وشو و تمیز کردن کفپوش بابل کار ساده‌ای است؛ اما در بعضی موارد دیده شده که خریداران تا وقتی کفپوش‌های بابل نمی‌شویند از آن رضایت دارند ولی پس از یکبار شستن کمی شاکی می‌شوند. کفپوش بابل بعد از هر شست‌وشو مدت زمان زیادی نیاز دارد تا خشک شود و باید کاملا به آن وقت دهید ؛ زیرا اگر کفپوش خیس و نم‌دار و مرطوب را در کف خودرو بیندازید؛ باعث می‌شود تا بوی بد و نامطبوع سراسر خودروی شما را دربربگیرد و تا مدت زمان زیادی این بو همراه شما باشد و شما را اذیت و کلافه کند.

در کنار این مورد، مشتریان شرکت بابل موارد دیگری مثل پوسیدگی سریع کفپوش، نفوذ مایعات به کفپوش، شکنندگی کفپوش، کمرنگ شدن کفپوش و از دست دادن زیبایی آن پس از چند بار شست‌وشو را نیز ذکر کرده‌اند؛ ولی این موارد طوری نبوده که تعداد زیادی از افراد با آن موافق باشند. پس نمی‌توان آن‌ها را یقینا عیب و ایراد همه‌ی کفپوش‌های بابل دانست و در حق این مجموعه اجهاف کرد.

جایگزین بهتر با قیمت مناسب‌تر برای کفپوش بابل

با گذشت زمان، کارخانه‌ها و شرکت‌هایی که تجهیزات جانبی خودرو را تولید می‌کردند؛ پس از بررسی نیاز و علاقه مردم به کفپوش‌های شیک و جذاب خودرو، بازار کار و دامنه‌ی فعالیت خود را در سمت و سوی تولید کفپوش‌های متنوع و کاربردی بردند و آن را گسترش دادند. به همین دلیل این شرکت‌ها همیشه در حال رقابت و سبقت گرفتن از همدیگرند و سعی می‌کنند محصولی بهتر از دیگری ارائه بدهند.

در ادامه‌ی معرفی شرکت بابل و کفپوش آن، لازم است تا یک تولیدکننده‌ی دیگر انواع کفپوش را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. شرکت لوکس سهیل از سال 1389 تا به همین امروز بدون وقفه و با پشتکار به فعالیت خود در صنف تولید انواع کفپوش خودرو و صندوق، انواع چادرخودرو، انواع قفل فرمان، انواع قفل پدال ادامه می‌دهد. این شرکت همواره با تکیه و رعایت کردن دو اصل کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته در همین مدت زمان کم فعالیتش، سهمی از این بازار را به خود اختصاص دهد و با دیگر شرکت‌ها مثل بابل، سانا، پالیز رقابت کند و جایگاه خودش را داشته باشد.

در کفپوش‌های لوکس سهیل تا به الان ایراد و عیبی دیده نشده است و همواره مشتریان آن، از محصولات سهیل و خریدشان از این برند راضی بوده‌اند و با گذشت زمان و کیفیت بالایی که از این مجموعه در محصولاتش دیده‌اند به مشتریان ثابت و همیشگی لوکس سهیل تبدیل شدند. مشکل دیرخشک شدن کفپوش در کفپوش‌های لوکس سهیل وجود ندارد و مدت کوتاهی پس از شستن آن خشک می‌شود و باعث هیچ بوی بدی نمی‌شوند؛ همچنین تمیز کردن کفپوش خیلی راحت و آسان می‌باشد و شما می‌توانید حتی با یک دستمال خیس و مرطوب آن را تمیز کنید. کفپوش‌های این شرکت به گونه‌ای است که به دلیل جنس باکیفیت آن حالت کهنگی به خود نمی‌گیرد و زیبایی خود را از دست نمی‌دهد. این نکته نیز از نکاتی است که خریداران بابتش می‌ترسند و نگرانند؛ مطمئن باشید با خرید کفپوش خودرو از این برند، نگرانی شما کاملا رفع و رجوع خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های لوکس سهیل که بین مشتریان بسیار به چشم می‌آید؛ پاسخ‌گویی سریع و حل مشکلات شما می‌باشد. گارانتی که برند لوکس سهیل برای خرید کفپوش به شما می‌دهد؛ برگه‌ی تضمین محصولش است و در این مورد بسیار مسئولیت‌پذیر و قوی عمل می‌کند و باعث شده مشتریان جدید با اعتماد و اطمینان کامل از این برند، کفپوش مورد نظر خود را خریداری کنند و در صورت عدم رضایت به هر دلیل وجه شما به شما برگردانده می‌شود.

شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه سبب شده که افراد به دنبال خرید کفپوش خوب با مناسب‌ترین قیمت باشند. خوشبختانه شرکت لوکس سهیل در این مورد نیز برخلاف اکثریت شرکت‌های تولیدکننده‌ی کفپوش، هوای مشتریانش را دارد و سعی می‌کند درکنار ارائه بهترین کیفیت و کفپوش، مناسب‌ترین قیمت را ارائه دهد و از این نظر هم رضایت و خرسندی مشتریانش را بدست آورد.

کفپوش‌های لوکس سهیل همه‌ی ویژگی‌های کفپوش‌های تولید شده توسط رقبایش را دارا می‌باشد و حتی دربرخی موارد نیز از آن‌ها سرتر است و بر آن‌ها برتری دارد و سعی می‌کند مشکلات و عیب‌های آن‌ها در کفپوش‌هایش وجود نداشته باشد و بهترین کفپوش را در بازار تولید کند تا بتواند به جایگاه بالاتری برسد. برای اینکه شما نیز از عملکرد کفپوش لوکس سهیل مطمئن شوید و ویژگی و قیمت معقول آن را ببینید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم تا به کفپوش های خودرو تیبا تولید شده توسط لوکس سهیل نگاهی بیندازید.

https://luxsoheil.com/product-category/%da%a9%d9%81%d9%be%d9%88%d8%b4-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88/tiba-kp/

با یک بررسی کلی به این نتیجه می‌رسیم که کفپوش لوکس سهیل در رقابت با دیگر کفپوش‌ها برتری دارد و شما می‌توانید با تحقیق و پرس‌وجو از افرادی که قبلا کفپوش لوکس سهیل را تهیه کرده‌اند به این نتیجه برسید. شما می‌توانید در ازای مبلغی که پرداخت می‌کند؛ کفپوش کاربردی لوکس سهیل را تهیه کنید و اطمینان خاطر داشته باشید که بهترین کفپوش ممکن را برای خودرویتان تهیه کرده‌اید و آن را به یک همسفر چندین و چند ساله برای خود و خودرویتان تبدیل کنید.

https://b2n.ir/p62192

دسته بندی دسته بندی نشده
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت